Sunday, November 22, 2009

my story











\








hihi...i am king^^ but n
ot the true one de lah...^^u know y me nice name is"king"??haha..tat is because my full name is..Tan Wei Qing...Qing..Qing..King...king.....finally "Qing=king"jor loh....^^...hiaz...spm now lah...gila betul ....head pian dao wan 'ki siao' liao.....haha hope can pass lah....if not......OmG!!!!my father will @#$%^&**&%$# me.........kesian me.....haiz.......yo......now at my friend house...kena buli.......play kad win liao...but no maggie eat...lapar lar...haha wat is 'cam choong'??they always say de??haha...nvm bah....just let them 'cam'loh....haha....hope them good luck lah...haha..jy for 'cam choong'.....^^huh....ever body i 1st time tulis blog...so if i got boring dao u....maafkan saya ya.....haha..

No comments:

Post a Comment